דיאטה לאחר ניתוח שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר שיש כיום והוא גם אחד הראשונים שתפס תאוצה ברחבי העולם ונחשף לציבור. עם זאת, אין מנוס משמירה על תזונה נכונה ולעתים גם דיאטת הרזייה לאחר הניתוח ובמאמר זה נסביר בדיוק מדוע וכיצד.

הניתוח שיעלים את השומן למחצה

ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח קשה שלא תמיד יהיה ניתן לעבור, ולעתים דיאטה תהיה הפתרון היחיד. עם זאת, גם אם עברתם את הניתוח ועברתם אותו בהצלחה, עדיין לא בטוח שתהיו רזים כמו שתרצו. יכול להיות שהניתוח לא יספק אתכם ותרצו לחטב את הגוף שלכם כדי שיהיה יפה ומעוצב יותר אך יכול להיות שעדיין יהיה לכם שומן. ניתוח שאיבת השומן אינו ניתוח סופי שפותר את הבעיה לחלוטין ולכן יש צורך להקפיד על תזונה נכונה וגם להמשיך בתהליך ההרזיה, שיהיה חשוב מאוד לשמירת תוצאות הניתוח ואף שיפורן.

מדוע כדאי לבצע דיאטה אחרי הניתוח?

  • אחרי ניתוח שאיבת שומן לא כל השומן יוסר. למעשה ניתן להסיר עד כמות מסוימת של מסוימת של שומן, כמות שנמדדת בליטרים הא תלויה במגוון פרמטרים לפי המטופל. יש שאיבות שבהם נשאבים ליטר וחצי של שומן ויש כאלו שנשאבים 3 או 4 אך בכל מקרה יותר מ-5 ליטרים לא מומלץ בשום מקרה. לכן, שאיבת השומן תהיה תהליך שייתן לכם דחיפה אך לא תמיד ירזה לחלוטין.
  • אסור לשכוח שהשומן שנשאב הוא שומן טבעי ויכול להיות שהגוף שלכם יגיב לכך בצורה שונה שלא תהיה טבעית כל כך מה שמחייב אתכם לשמירה על תזונה בריאה ואימון הגוף שלכם. חשוב לזכור שההרגלים לא משתנים ואי אפשר להסיר אותם בניתוח ולכן עליכם להתחיל לחיות בריא יותר.

כל אחד והרצונות שלו

יכול להיות שאחרי ניתוח שאיבת השומן תהיו שלמים עם עצמכם ולא תרצו לשנות כלום ויכול להיות שגם לפני הניתוח הרגלי האכילה שלכם היו בסדר גמור. אנו למדים מכך שלמרות שההמלצה לעשות דיאטה אחרי הניתוח עומדת בעינה אם כי משתנה לפי המצב האקטואלי של כל מטופל.